Sinerga Consulting
Zajednica posvećenih i kreativnih stručnjaka, koja našim klijentima pruža najvišu vrednost. Omogućavamo klijentima da sačuvaju svoj novac!
Usluge skrojene za vaše izazove
Osnovne delatnosti Sinerga Consulting su računovodstvo i finansijski konsalting (due diligence, biznis planovi, kontroling, izveštavanja...).
Mi u Sinergi nismo klasična računovodstvena agencija, nego tim koji rešava sve što vam je potrebno, ali i razume uslove savremenog tržišta koje se menja i nudi savremena, inovativna rešenja.
Zato je naša Misija:
Znanjem, razumevanjem i kreativnošću čuvamo vaše finansije i stvaramo novu vrednost.
To podrazumeva partnerstvo - od redovnog računovodstva do savetovanja vašeg finansijskog menadžmenta i usluga posebno skrojenih da odgovore na vaše poslovne izazove.

Usluge računovodstva i finansijskog konsaltinga obuhvataju:
Finansijsko računovodstvo i izveštavanje
Finansijsko računovodstvo uključuje evidentiranje i klasifikaciju finansijskih transakcija kako bi se pružile tačne informacije o poslovnim aktivnostima kompanije. Uključuje vođenje knjiga, usaglašavanje računa i dokumentovanje svih finansijskih događaja.
Izveštavanje
Pored finansijskog računovodstva, povezane usluge koje nudimo su prilagođavanja računovodstvenih principa i pravila međunarodnoj regulativi, kao i priprema finansijskih izveštaja koje uključuje formiranje standardizovanih izveštaja u formi bilansa stanja, bilansa uspeha, izveštaja o tokovima gotovine, promene na kapitalu i napomena uz finansijske izveštaje.
Izveštavanje menadžmenta i optimizacija sistema internih kontrola
Izveštavanje menadžmenta se sastoji od pripreme internih finansijskih i operativnih izveštaja koji pomažu menadžmentu da prati učinak, donosi odluke i prati napredak ka poslovnim ciljevima. Poboljšanja internih procesa uključuju analizu postojećih poslovnih procedura da bi se identifikovale neefikasnosti i primenile efikasnije operativne metode.
Obrada plaćanja i fakturisanje
Obrada naloga za plaćanje uključuje izvršenje i evidentiranje ulaznih i odlaznih plaćanja, upravljanje platnom dokumentacijom i obezbeđivanje odgovarajućeg ovlašćenja i evidentiranja svih platnih transakcija.
Fakturisanje podrazumeva kreiranje detaljnih dokumenata za obračun koji navode robu ili usluge koje se pružaju, uključujući relevantne uslove plaćanja, obračune poreza i potrebne dodatne informacije.
Budžetiranje
Budžetiranje uključuje izradu detaljnih finansijskih planova koji procenjuju buduće prihode i rashode, koji obično pokrivaju određene vremenske periode i različite poslovne aktivnosti ili odeljenja.
Due Diligence i Optimizacija internih procesa
Due Diligence studije su detaljna istraživanja finansijskih transakcija, operacija i provera svih zakonskih obaveza, koja se obično sprovode pre velikih poslovnih transakcija ili investicija.
ESG izveštavanje
ESG izveštavanje uključuje dokumentovanje i izveštavanje o uticaju kompanije na životnu sredinu, inicijativama društvene odgovornosti i praksi upravljanja u skladu sa utvrđenim okvirima ne finansijskog izveštavanja.
Obračun zarada
Usluge obračuna zarada obuhvataju obračun plata zaposlenih, obradu isplata zarada, upravljanje odbicima i vođenje evidencije isplata u vezi sa zapošljavanjem u skladu sa zakonima o radu.
